Tisdag kväll och storm!

Jäklar, vad det blåser ute! Hela huset knakar och ruskar - och jag är ensam hemma... I kväll är iallafall katterna inne. Vi får väl se hur länge...

Har messat med Towe. Allt bra där. Rummet var tydligen pyttelitet men hon får berätta i sin NY-blogg när tillfälle ges.

Har tittat på Färjestadsmatchen och jag tycker att FBK:s spel är riktigt bra stundtals. Lite pressat i egen zon emellanåt.

"Mackan" Johansson är ju en fröjd att se! Däremot var det ingen fröjd att se vissa i publiken som skrek ett och annat på linjedomaren för att han gjorde sitt jobb och "råkade" stå vid blålinjen när en FBK-spelare åkte på honom.

Hett på läktaren och hett på isen.

Men visst har vi ett riktigt lirarlag den här säsongen jämfört med tidigare! Ska bli himla kul säsong det här!

Hur slutade matcherna i kväll då?

Färjestad - Södertälje 3-1 (men har jag tippat bra eller...?! :))

Modo - Skellefteå 6-2 (uppryckning av Modo-laget helt klart)

Djurgården - Linköping 2-1 (bra resultat!)

Brynäs - HV 2-1 (vem hade trott det?)

-------------------
Färjestad har nu samma poäng som ettan HV71. Trea i tabellen ligger Djurgården. Mitt minne är visserligen inte det bästa men jag har bestämt för mig att någon tippade både FBK och DIF högt upp... Nu är det bara spelat 5 omgångar men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0