Fredagen...

Igår var det Take Off med jobbet på Globen Annexet - mycket givande! - och jag kom inte hem förrän kl 19:00. Som tur var - eller var det skicklighet? - hade Per fixat middagen åt honom och mig. Middagen i Globen dissade jag - trots 3-rätters.

Efter vår middag kände jag för ett bad. Var så himla frusen efter att ha sprungit omkring runt Globen-området i 1,5 timme i en tunn kortärmad top. Det var nämligen tävling...! Ont i fötterna hade jag också, så ett bad satt verkligen fint.

När vi satt där i badkaret med levande ljus lyssnade vi samtidigt på ytterligaren en skiva med Håkan Nesser. Vi har ännu inte kommit igenom "Berättelsen om Herr Roos" men nu har vi bara 1 CD kvar. Upplösningen kan bli hur som helst.

Efter badet kände vi för en kall Dry Martini och nersjunkna i soffan tillsammans med drajan såg vi "Tyst vittne" på Fyran. Men efter en dryg halvtimme hade jag somnat till ett antal gånger, så det var bara att pallra sig upp i sängen.

Det var min fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0