Gondolen

Ja, ska man fira så ska man fira på Gondolen!

Ikväll firade vi Towe och som vi firade! Notan gick på modiga 4 000 kronor. På 5 personer + Rikards glass. Men trevligt hade vi, käkade och drack gott också.

Per fick betala taxin hem för det regnade rätt rejält och alla var mer eller mindre berusade. OK, inte Rikard och Jesper... En del var verkligen mer berusade än andra. Eller hur, Per och Towe! :)

Jag går på "diet" efter en riktig slarvsommar, så nu är det banne mig hårda nypor som gäller.

Hur som helst, Towe och jag tänkte åka till K-d den 9:e för att kika på lägenheten och Bernt är himla schysst och ställer upp som expert. Eftersom jag har det rätt lugnt på jobbet kan jag ta en dag ledigt utan att det märks något nämnvärt.

Towe får sällskap också. Mor min är också schysst och låter åtminstone Towe bo hos henne. Förhoppningsvis låter hon mig bo där också... :) Eller vad säger du, mor?

Näää, nu väntar Sonja på att jag ska gå och lägga mig. Hon är för go, den där katten. Det märks väldigt tydligt när hon tycker att det är dags för sängen.

Bilder från i kväll lär med största säkerhet visas på Towes blogg i morgon någon gång när hon vaknat.

User: kompis
Lösen: towe

Inga hemligheter här inte!! ha ha

-------------

BTW! Kul med Fisichella i en Ferrari när Monza-raceet avgörs! En italienare i en italiensk bil.

Kul också att Tre Kronor vann över ryssarna. Verkade inte ha varit så många som deltog, d v s inte många som hade hunnit få visum till det där j....a korrumperade skitlandet - s k Ryssland.

--------------

Natti natti! Sonja calling!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Självklart!! ....kajor!!

Ni är välkomna.

2009-09-04 @ 05:13:22
Postat av: Ewa

ha ha! Hoppas du menar Per och Towe! Matilda var i fin form också.



Tackar ang övernattningen.

2009-09-04 @ 08:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0