Karlstad idag

Jobbar till 13 och sedan drar jag hem.

Towe och jag åker till K-d så fort jag landat och plockat ihop lite kläder. Absolut inte senare än 14:30!

Ska titta på lägenheten på Ölmegatan m h a svåger Bernt.

Den 19/9 åker vi tillbaka till K-d, likaså den 30/9. Ett väldans farande...

Det påstås i Aftonbladet att sommaren har "kommit tillbaka". Här har vi faktiskt haft varmt och skönt under en längre tid. Runt 18-19 grader och ibland även varmare. Förstår inte riktigt vad de menar. Men sommar för dem kanske betyder uppåt 25 gr.

En underbar höst har det varit så här långt iallafall.

Nä, nu måste jag käka frukost, så jag kommer iväg till jobbet någon gång.

Händelselöst på hockeyfronten. Men Leksand och AIK är två lag jag kommer att följa närmare när deras serie drar igång 16 sept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0