Kvällens hockey (och lite fotboll o whisky...)

Gissa om det blev zapp i kväll!

Först ville jag se AIK-DIF på Råsunda en kortis. Sedan ville jag se FBK-Timrå och när jag fick höra att Foppa gjort mål igen ville jag ju se HV-MODO. Zapp zapp zapp...

Måste säga att mina tips var hyfsat bra. Lite självgod får man väl vara...

FBK-Timrå 3-2 (tippade 4-2, FBK kunde ha satt en i tom kasse)
HV-MODO 3-1 (tippade 4-3, vinst för HV iallafall)
Luleå-Linköping 2-0 (tippade 3-1, vinst för Luleå och de vann med 2 mål)

Alla snackar om att Färjestad är såååå mycket sämre än i fjol och visst är det så om man jämför med spelet i våras när vi vann guldet. Men jämför vi läget nu med i september 2008 ser det mycket mycket bättre ut. Ska bli intressant att se hur detta slutar trots alla domedagsprofeter.

Vi startade säsongen med 3 raka förluster 2008. Nu har vi startat med 3 vinster och 1 förlust. Tycker det är ett helt OK facit!

----------------

AIK vann förresten fotbollsmatchen.

---------------

Under tv-kvällens gång fick jag för första gången smaka på svensk whisky. Riktigt god. Eldig och lite fruktig. Härlig eftersmak som framförallt kommer fram om man har lite vatten i. En present till Per BTW...

Ingen länk till bilderna än. Towe tog 480 bilder och det tar ett tag att lägga upp dem kan jag ju berätta. Men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0