Loob som arbetsgivare?

När jag stod och skar äpplen till äpplepajen som jag ska bjuda Tina och Bernt på ikväll funderade jag på hur det egentligen skulle vara att arbeta hos Håkan Loob.

Det är ju en dröm att få anställning i klubben - som vad vette tusan eftersom de som bekant inte jobbar med systemutveckling...

Hur som helst, jag kom fram till att det inte skulle vara någon bra idé. Jag är ju inte så där jätteförtjust i sådan där killchargong där man klappar varandra i ryggen och skrockar "hö hö hö kom så tar vi en bira och kollar in tjejer" eller sådant. Hmmm... snacka om fördomar!

Risken är iallafall stor att jag skulle få en annan syn på dessa hockeylegender och det vill jag ju inte. Hellre lever jag i ovetskap och fortsätter drömma.

Kommentarer
Postat av: Per

Finns väl något talesätt om det där att möta sin ungdoms hjältar. :-)

2009-09-25 @ 18:34:35
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0