Lördagen...

Towe ska ha fest ikväll som jag skrivit om tidigare. Vi är alltså husförvisade... Men tack och lov finns Anders! :)

Vi drar hem till honom ikväll och ser fotbollsmatchen. Men innan dess ska det färgas hår, åka och handlas, sätta ihop hörnsoffan som för övrigt ska tas isär imorgon igen, eftersom Matilda och Rikard kommer och hämtar den. Ja, vad ska vi göra mer då? Kanske se eller åtminstone ha på tv:n när Sverige spelar hockey i eftermiddag.

Har lite problem dock med kommentatorerna på SVT, så vi får se hur jag gör. De är så jäkla träiga och tråkiga.

Jo, jag ska ju spela på Lotto också!! Man kan ju vinna 145 miljoner om man är ensam vinnare. Det är dock 1 på runt 3,5 miljoners chans att man är det. Men jag lär ju aldrig vinna om jag inte spelar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0