Säsongens poängplockare

Nu ska det tippas hit och dit och jag är förstås inte sämre än att jag vill vara med och tippa också.

Sluttabell har jag redan tippat. Vad mer ska jag tippa då? Ja, kanske vem som gör flest mål och assist i FBK...

Flest mål:
Antti Pihlström, Per Åslund eller Marcus Pålsson (måste få gardera mig lite här...)

Flest assist:
Kent McDonell eller Jesper Mattsson (likadant här...)

--------------

När jag tittar på laget och ska försöka välja så inser jag att det är ju riktigt bra spelare som finns i laget. Men, som sagt, det gäller att få dem att spela åt samma håll och då menar jag inte mot samma målbur utan som ett lag. Kunde ha blivit missförstånd där om jag inte hade förtydligat... ehhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0