Tips 24 september

Dags för flertalet lag att spela första matchen för säsongen. Torsdagen den 24 september när min mamma fyller 75 år.

GRATTIS, MOR!!

En del lag får riktigt tufft motstånd direkt. Så hur går det då? Lite tips från hjärtat och hjärnan.

Färjestad - Rögle 5-2
Dags för 20:e raka hemmavinsten? Rögle borde inte kunna ta poäng i LLA men man vet aldrig. Här tippar jag lite med både hjärta och hjärna.

Skellefteå - Luleå 3-2

Tippar med "har-ingen-aning-känslan". Har inte följt Luleå alls under försäsongen men har för mig att det har gått rätt bra för dem. Eller snarare riktigt bra. Var de inte bäst? Tipset är troligen helt galet.

Modo - Frölunda 4-3

Tippar med hjärtat! Foppa på isen igen! Oj, vilken magisk känsla. Blir till att zappa lite mellan FBK-matchen och den här.

HV71 - Djurgården 5-3

Vill egentligen inte tippa förlust för stockholmarna men HV verkar urstarka - REDAN!

Timrå - Brynäs 3-3
Samma "har-ingen-aning-känsla" här också - därav oavgjort. Kan gå hur som helst.

Södertälje - Linköping 1-4

Här tippar jag enbart med hjärnan. Inte fasen har SSK något att sätta emot LHC. Eller??

Kommentarer
Postat av: Hiltrud

Tack för gratulationen!! Mår jättebra - det störtregnar här i Stockholm - som om du inte visste det. Kan det vara så att Rögle vinner ikväll?? Risken finns! Ha,ha. Förresten: Mårten hälsar, vilket jag var på väg att glömma.

Stor kram

2009-09-24 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0