Tips 26 september

Imorgon fyller Per år och vi ska ha en stor fest inne i stan.

Stor risk att jag inte hinner tippa morgondagens matcher imorgon, så därför gör jag det redan nu. Sitter ändå bara och väntar på att Tina och Bernt ska rejsa in här så småningom...

Sååå, vilka matcher har vi då?

Linköping - Färjestad (känner jag förstås till!) 2-3
Hur tänker jag här? Ja, LHC har darrat lite inledningsvis och det vore smutt om FBK kunde utnyttja det.

Djurgården - Modo (jävla typiskt att Per fyller år när Foppa kommer till Globen...) 5-3
Djurgården ser verkligen starka ut och de störde HV rejält. Många mål blev det också, så målskyttar har de tydligen hittat runt omkring 08-området. Kul!!

Luleå - Södertälje 3-2
SSK kanske fick så mycket vind i ryggen efter vinsten mot LHC, så de orkar störa Luleå. Men nej, jag tror på norrbottningarna i den här matchen. Tight blir det dock.

Brynäs - Skellefteå 4-2
Ja, vad skriver jag om den här matchen då? Vet inte. Kanske att hemmaplan avgör...

Rögle - HV71 4-6
Rögle borde inte ha en chans mot HV som verkar hur heta som helst - redan. Liv verkar dock inte riktigt ha hittat formen än men Rögle borde inte kunna plocka poäng mot bibelbältesgänget.

Frölunda - Timrå 3-5
Åhhh, vad jag önskar att det resultatet gick in - men det är nog önskedrömmar. Det här tipset lär inte gå in men vaddå! En och annan skräll brukar det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0