1:a finalmatchen!

Jaha, ikväll drar alltså finalspelet igång på ett fullsatt Hovet. Synd att inte alla matcher spelas på Globen men jag antar att den arenan var upptagen med annat just i kväll.

Hade det varit Färjestad som spelat hade jag varit väldigt nervös nu. Men istället kan jag lugnt slappna av och se matchen med ett annat intresse. Jag hoppas förstås att Djurgården ska vinna men - som sagt - jag har inte nerverna på utsidan.

För 1 år sedan var Färjestad Svenska Mästare sedan 1 vecka tillbaka. Trevlig tanke!

Idag blev det ingen PW enligt schemat. Snarare "aktiv vila" och aktiv vila blev det! Åkte bil till jobbet, åkte bil till affären, käkade middag framför tv:n och sedan soffan hela kvällen.

Igår däremot gick jag 40 min och det kändes i benen faktiskt. Det gäller ju att ha tempo och att ta låååånga kraftfulla steg!

Ja, för att återgå till hockeyn...

Jag kanske skulle försöka mig på ett tips. Varför inte en hemmaseger? Blir otroligt tufft för DIF annars.

Djurgården - HV71 2-1 vid full tid.

Istället för att se matchen har Per prioriterat en RD på Crisp. Det hade varit jag det... för 1 år sedan... KNAPPAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0