Lååååångfredag...

Kan en dag bli längre än en långfredag? Känns inte så...

Gick ut för att försöka göra fint på utsidan efter att ett gäng snickare gick lös på vårt kök i januari. All smuts i form av isolering, brädbitar, spikar och torv har legat vackert inbäddat under all snö - men tänka sig! När snön försvann dök all lort upp. Så jag gick ut för att försöka ta bort detta. Men lite för bråttom hade jag. Det låg nämligen snö kvar som dolde en massa skräp. Får alltså vänta lite till...

Vad göra annars då? Ja, börja på en ny bok, t ex Glasbruket skrivet av Arnaldur Indridason. Så det gjorde jag. Sonja lade sig tätt intill mig och där låg jag i så där en 30 minuter sedan spratt det i benen på mig.

Att gå en promenad är aldrig fel men det är redan avklarat.

Städa har vi gjort, både igår och idag. Hockey tittade vi på igår - fel lag iofs.

Sååå, vad göra? Nu kom jag på det! Jag ska maila Håkan Loob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0