Måste LIVE-blogga...!

Kände att det här var jag bara tvungen att kommentera!

Satte mig framför tv:n för att se försnacket inför matchstart och reagerade direkt på vad "hockeyexperterna" snackade om.

Naturligtvis var det en hyllning till HV71. Jag begriper inte! Det var precis likadant förra året.

"HV HV HV - De kommer att bli bättre. De har inte visat vad de går för. bla bla bla bla".

Jösses, vad trött jag blir! Exakt samma snack som inför förra finalserien! Och blev HV bättre?? Nej, det blev de inte! Hade det varit FBK som var motståndare i år igen hade jag ta mig tusan slagit av tv:n! Jag skulle blivit så irriterad att det hade förstört underhållningen.

Varför visar de ett inslag om HV när det är DIF som har hemmamatch? Begriper inte! Undrar om de visar DIF-inslag när HV har hemmamatch. Ska bevaka det.

HV71 och Frölunda verkar vara hockeyexperternas favoritlag och det är klart att sådant irriterar när man vill se inslag om SITT favoritlag! Nu är ju inte DIF mitt favoritlag men om så hade varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0