Suget åter!

Ja, både vad gäller träning och bloggandet.

Läste på ab.se om ett bra träningsschema som jag tagit till mig, så nu ska jag ut och PW!

Idag gällde det 30 minuter. Imorgon är det "aktiv vila". Ehhh... "ligg inte på soffan och käka chips" ungefär.

Vad gäller bloggandet har jag inte haft engagemanget den senaste tiden. Läser gamla inlägg från ifjol och förundras över allt jag skrev. Blir faktiskt lite imponerad av den. Ordet "hockeytokig" fick helt plötsligt en helt ny mening.

Nåväl, nu när hockeyn är slut - åtminstone "fläckvis" - så är det alltså dags att ta tag i träningen igen. I helgen städade vi ur hela garaget. Gud, så skönt! Det betyder att vi har tillgång till roddmaskin, cykel, stång, boxboll och lite annat smått och gott där nere. Det ska utnyttjas!

Vädret idag gjorde ju inte saken svårare direkt. Att gå ut och PW:a alltså. Helt fantastiskt! Det är för sådana här dagar man står ut med vintern.

Hade tänkt att duscha efteråt. Det är ju rätt trevligt! Både för mig och för min omgivning. Men se! Det gick inte. Vi har nämligen haft rörmokare här som bytt ut pannan från -70-talet. Vi har inte varmvatten förrän sent ikväll. Ja, ja, jag är ju tjej. Vi brukar inte lukta illa när vi svettats! ha ha

Kommentarer
Postat av: Towe

Nej, ägg på täcket. Och flera = mer än en vecka. Men okej du har rätt. Däremot är det inte ni som bor här så det blir rätt stökigt tro det eller ej. Jag hinner inte tvätta. Finns inga tider! Det är sängkläderna som behöver tvättas. Resten tar jagmed mig hem.

2010-04-12 @ 21:00:13
Postat av: Anonym

don't worry, äggen är borta ;)

2010-04-13 @ 08:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0