Tveksamma rykten

Blev väldigt förvånad när jag läste elitprospects.com och såg att Linus Klasen - LINUS KLASEN! - fanns på listan över "tveksamma rykten" till Färjestad. WTF - Linus Klasen! Jag blev lika förvånad som förra säsongen när Dragan Umicevic kopplades ihop med Färjestad.

Jaha, ska Södertälje bli Färjestads "samarbetsklubb" a la Skellefteå nu?

I don´t like!

Vill att Thomas Rundqvist ska ta av de egna leden! Läs tidigare inlägg!

OK, visst kittlar tanken att en spelare av Linus Klasens kaliber skulle spela i Färjestad tillsammans med t ex Dragan.

Men om jag får välja mellan t ex Klasen och Robin Sterner, så väljer jag fortfarande Sterner p g a den värmländska kopplingen - se tidigare inlägg. Ja, jag vet att de inte är samma speltyper! Men WTF! Jag vill fortfarande ha värmlänningar i Färjestad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0