Robin Robin Robin!

Vad tusan har du gjort?! Så onödigt! Du var ju förstemålvakt och hade hela sommaren på dig att träna ikapp.

Jag fattar ingenting! Blev faktiskt helt chockad när jag läste det på Färjestads hemsida. Det hade precis blivit utlagt och inte ens ab.se och expr.se hade fått nys om det. Men sedan small det till. När man läser alla korkade kommentarer blir jag ju chockad igen. Finns det verkligen så många korkade människor i det här landet? Ja, uppenbarligen.

Nu gäller det för Färjestad att hitta en förstemålvakt fort som attan. Men var hittar man det? Hur är det med Henrik Karlsson? Gick han till KHL? Tror inte det blev Brynäs iallafall. Thomas Rundqvist har förstås koll.

Men herregud!!! Varför sabba sin karriär på det här sättet? Trodde han verkligen att ingen skulle upptäcka det? Han kommer för alltid att vara utpekad som en fuskare. Usch, jag ryser!

----

Tillägg: Henke Karlsson spelar i Calgary nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0