Tidig morgon idag

Uppe med tuppen idag. Vet inte varför. Kanske beror det på att jag inte visste om vare sig Jeppe eller Towe hade kommit hem i natt när jag vaknade. Hade inte hört något. Dessutom låg inte Per bredvid mig i sängen... Vad hade hänt?

Jo, Per kunde inte somna och lade sig på gästsängen för att inte störa mig. Jeppe hade visst kommit hem och Towe skulle visst sova över hos en kompis... har jag för mig...

När jag sitter här och surfar hör jag ett oväsen över sjön - det är våra hägrar som är ute och flyger. Deras skri är inte att leka med!

Ser ut som en rejäl regnfront närmar sig. Hade varit bra om det hade varit uppehåll idag. Hade planerat att tvätta av och måla balkongbräderna.

Läcker färgsättning ute men jag kan inte fånga det på bild eftersom vår kamera är för kass. En systemkamera tror jag att jag ska önska mig i födelsedagspresent när det närmar sig. Men det är såååå långt kvar! Först ska vi klara av the youngsters och sedan är det husbonden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0