Zebran smålänning??

Nej, det gick inte ikväll. FBK saknade helt enkelt Junland, Frögren och Grundel. Klefbom var storleken för liten för det här spelet och för den här motståndaren. Walle! Kom tillbaka snart!

Dessutom var domaren helt jävla HV-vänlig! Brukar inte klaga på domaren men jag trodde jag skulle få ett spel - fick nog ett och annat också... - när domaren tar ut CB för en fullständigt obegriplig cross checking men missar en HV-CC lite senare.

Sevc var utsatt för Patrik Sjöbergs kritiska blick också. Bland annat! Är PS smålänning, tro? Har ett svagt minne av att just PS verkar ha ett ont öga till FBK. Men jag kan blanda ihop honom med SP. Ska ta mig tusan ha koll på det där!

Inte för att man ska skylla förlusten på domaren men det är svårt när man har även zebran att övertyga och ha som motståndare.

Nej, den här matchen var ett fullständigt ställningskrig och det vann HV. Tråkigt! Men för tusan, vi kommer igen!

Men f...n var arg jag är! Fortfarande! Hatar förluster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0