Holm vs Sjöberg

Per och jag sitter och tittar på Skavlan när Patrik Sjöberg är där som gäst.

Jag stör mig enormt på Patriks ständiga pikar mot Stefan Holm. Per däremot sitter och småmyser. Så helt plötsligt säger han att han är väldigt mycket "Patrik Sjöberg" och då kontrar jag med att jag är väldigt mycket "Stefan Holm".

Så kortfattat betyder det att jag gillar statistik, jag läser mycket, jag har en OS-guldmedalj (ha ha!) medan Per endast har hoppat högst!

Det kan jag bjuda på! Och du med, Stefan. Eller hur!

Kommentarer
Postat av: syster Tina

Har alltid gillat Stefan Holm, ända tills jag såg honom i Mästarnas mästare!

Har ändrat mig totalt, så himla nördig med all statestik och tjafs vem som hoppat bäst. Nu gillar jag Patrik så mycket bättre! Heja Päär!!

kram

2010-02-14 @ 17:14:52
Postat av: Ewa

Tycker nog att det är Patrik Sjöberg som verkar vara den som tjafsat mest.



Tänk på att tv mycket väl kan ha vinklat det hela. Det går inte att komma ifrån fakta iallafall.



PS är väldigt tröttande med sitt trash talk.

2010-02-14 @ 19:17:38
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0