Kvällens omgång - äntligen!

Visst är det alldeles för lite ishockey nu för tiden! Ikväll drar det dock igång igen - äntligen!

Järnkaminer kommer på besök. Undrar om de orkar stå emot den nye Stålmannen som kom in i laget i söndags. Jodå, jag satt vid datorn och följde den spännande upplösningen tillsammans med ytterligare drygt 2 000 på VF.se:s livesändning. Mycket bra jobbat där!

Match ikväll alltså. Hur går det då:

Färjestad - Djurgården 3-1 och FBK parkerar på 3:e plats igen

De andra matcherna får jag nog återkomma om - ifall jag hinner. Ska gå utbildning i dag som slutar 17:30, handla och laga mat. Sitter förmodligen framför tv:n precis kl 19:00 och pustar ut.

***

Jo, en sak till som inte har med ishockey att göra men som gjorde mig lite upprörd. Carola Häggqvist säger i dagens ab.se något i stil med att "katastrofen i Haiti står i bibeln". Inte just med de orden men i samband med detta. Rubriksättarna vill förstås alltid dra till med något som fångar ögat. Och mitt öga fångade de ju.

När jag läser den där texten ryser jag. Stå där i ruinerna och mässa... Nej, usch. Ger mig verkligen dåliga vibbar.

Kommentarer
Postat av: Remymona

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 19:44:42
URL: http://remymona.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0