Trädfällning pågår

Jodå, vi håller på att ta ner trädet vid bryggan. Eller "vi" och "vi"... Något överdrivet kanske. Det är väl mest Per som jobbar. Åtminstone i dag. Själv har jag nog blivit smittad av JeppeBoy och känner mig ganska krasslig.

Satt dock ute en kortis i solen idag. Den värmer redan! Droppar härligt från taken. Mycket folk på isen. Blir vääääldigt sugen på att skaffa mig långfärdsskridskor. Ska ta mig ett snack med P! För inte åker jag själv på isen - No Way!

Lite bilder för sommaren. Det är så otroligt mycket snö!



BTW! Hockeymatchen igår tänker jag inte ens nämna...! Men trevligt hade vi på kvällen. Nästan så att Anders, jag och Joel vann Stockholmsspelet - men bara nästan. Vi hade lite otur när vi tänkte bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0