Abstinens!

Vem f....n har satt ihop det här spelschemat??!

I höstas var det match var och varannan dag. Jag jublade! Nu efter nyår är det match 2 gånger i veckan. Och jag får abstinens!

Hur tänkte Hockeyligan här? Det är snart OS-uppehåll. Kunde inte HL sprida matcherna lite bättre över säsongen?

Nåja, imorgon är det iallafall dags. Bortamatch mot Södertälje och gratis inträde t o m. Det är väl kanske en 30 minuters bilfärd härifrån. Men jag har ärligt talat inte någon större lust att ge mig ut på vägarna i det här vädret.

Vi har ju ändå Säsongskortet som ger oss matchen i varma mjuka soffan!

Kommentarer
Postat av: Thowe

Ja vissa i familjen har iaf lyckan att kunna se alla matcher :)

2010-01-20 @ 20:20:45
URL: http://thowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0