Händer saker!

Här händer det minsann saker när man är i Värmland och installera sin dotter i egen lägenhet!

Först det där med FBK:s förlusttrend som jag varit inne på tidigare. Det lär vända! Förr eller senare. Kan aldrig föreställa mig att en förlusttrend pågår i 25 omgångar på raken utan att någon agerar! Och om så skulle vara fallet, så får vi helt enkelt acceptera faktum och hoppas att lagledningen agerar inför nästa säsong istället.

Sedan det där med JVM. Att småkronorna förlorade mot USA tror jag helt och hållet handlar om attityd och inställning. Småkillarna hade troligen redan bestämt sig från början att vika ner sig. Eller snarare att amerikanarna skulle vinna. Det är iallafall min uppfattning.

Ytterligare en sak. Lee Goren! Hur kan man vara så korkad att man svarar en supporter på detta vis?! OK att han är frustrerad för att det inte fungerar på "jobbet" som han är van vid.

Men herregud! Alla har väl dagar man frustreras över på jobbet! Inte tusan använder man ord som "fuck", "skithög" och "bög" (hur nu det kan bli ett skällsord!). Man lär sig och sedan går man vidare.

Nej, Lee Goren tror jag har gjort sitt i FBK. Eller snarare, jag hoppas han har gjort det! Redan förra säsongen deklamerade han att familjen inte trivdes. Varför stannade han? Nej, bort med Goren!

Måste också tillägga att jag har väl inte det absolut bästa förtroendet för Carlstads Finest Crew. Ärligt talat, hur kan skapa en "supportergrupp för FBK" för att sedan säga att "man bryter allt samarbete med Färjestad"?! Vad är då syftet med supportergruppen?! OK att man inte behöver samarbeta men verkar inte det lite konstigt ändå.

Nej, jag har svårt att ta CFC på allvar. Framför allt sedan man sett deras symbol med hand-upp-hälsning och halsduk som döljer ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0