Spännande eftermiddag

Dags att ta första poängen mot Linköping den här säsongen? Ja, det hoppas man ju förstås. Men det ser väääldigt svårt ut.

Henke måste storspela i målet (det gör han ju som oftast ändå!). Inget strul i egen zon. Vara agressiva framför Norrena o s v.

Men vem är jag som sitter här och talar om för spelarna hur de ska spela. Det här är deras spel och deras profession. Klart de kan det här bättre än jag. Men när man sitter där framför tv:n och blir frustrerad över misstagen är det lätt att vara supercoach.

Någon tråkhockey som mot Södertälje blir det knappast. Här kommer det antagligen att bli högsta fart från början. Hoppas det blir mycket folk i LLA!

Dags för tips:

Färjestad - Linköping 3-3
Hoppas på åtminstone 1 poäng. Första målet blir förmodligen väldigt viktigt!

Brynäs - Djurgården 3-4 Egentligen vill jag inte att DIF ska plocka poäng eftersom det finns risk att de drar ifrån FBK i tabellen. Men jag får väl tippa DIF-seger, så det blir lugn och ro här hemma...

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

VAD HÄNDER IKVÄLL? =)

2010-01-23 @ 16:11:17
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: thowe

Om jag träffar Looban eller Perra ska jag visa dom din blogg hihi ;) Jag o daniel pratade faktiskt om det, om dom tar sm-guld o så säger dom i tv "jo men vi visste inte riktigt hur vi skulle ta oss vidare, men så såg vi en blogg på internet som var rak och väldigt ärlig - vi hittade inspirationen därifrån" haha <3

2010-01-23 @ 16:12:14
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Mami

ha ha jätteroligt! Not! :)

2010-01-23 @ 18:29:31
URL: http://fbkhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0