Succé direkt!

När matchen började sa jag till Per att det vore ju smutt om Dick Axelsson fick sätta en puck. Och det gjorde han!

Att vi har pratat om Pihlström och hans otroliga skridskoåkning är vi säkert inte ensamma om. Att vi har "klagat" på att han inte gör mål är vi heller säkert inte ensamma om. Så när han gjorde mål blev vi väldigt glada!

Jag sa då till Per att det fattas väl bara att Bartecko gör mål också, så är kvällen gjord. Och det gjorde han!

Även Marcus Paulsson och Dragan Umicevic gjorde mål. Och vilket straffmål sedan! Urtjusigt! Men nu kanske målgörarna börjar utkristallisera sig inför slutspelet. Det är bra! Det fattades egentligen bara att Åsa skulle gjort mål också.

Men vi är nöjda så här ändå. Kul med lite slagsmål (får inte vara för mycket!), straffslag och mycket kamp. Såg bra ut, tyckte jag.

Towe och Linda var på matchen. Första gången för Linda i LLA. Tror hon njöt! Men det får vi läsa om i Towes blogg när hon väl får Internet.

Publikrekord i elitseriesammanhang är väldigt kul! Men nog hade publiken kommit för Foppas skull. Det är ett bra marknadsföringstrick - helt klart!

Per var lite ledsen ikväll. Hade hoppats på DIF:s nionde raka 3-poängare. Men se, det blev det inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

visst njöt jag! ;)

2010-01-18 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0