Fredag 23 juli

Upp och hoppa - tidigt som attan! Towe hade bestämt sig för att "köra skiten ur oss" på SATS. Per bangade... men jag hänkade! :)

Vi körde ett träningspass på löpbandet resp trampcykeln eller vad det nu heter. Jag körde bandet i 25 minuter men hade klarat betydligt längre än så. Gav dock mersmak! Sedan olika träningsmaskiner för fram för allt rygg.

Hem, duschade (inte badade - frånlandsvind!), lunch och lugna gatan.

Hämtade Jeppe runt 17-tiden. Då hade vi varit och handlat inför kvällen vad gäller mat. Kidsen var dock bjudna hem till sin far på en grillkväll.

Per höll på att fixa i trädgården när jag kom hem och efter en stund började jag förbereda middagen. Sovliaki med tzatziki, färskpotatis och sallad. Gott gott med ett gott rödvin till (Ripassa).

Lyssnade sedan på Anette Norberg (guld i Curling två OS på raken) på SR.se. Hennes sommarprogram på P1 var mycket intressant!

Såg sedan filmen "Snabba cash". Måste säga att jag fattade inte mycket trots att jag läste boken. Men det är väl några år sedan nu... Glömmer snabbt...

Övrigt:
Luft: 18 gr (15 nu vid grillningen) mulet
Vatten: 23 gr (häftigt när vattentemperaturen är så mycket varmare än luften")
PW: träning på runt 1 timme. PW 25 min (alldeles för kort egentligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0