Lördag 24 juli

Slappaste dagen hittills på semestern...

Läste, satt vid datorn, såg film, käkade mat. Enda gången jag gick utanför dörren var när jag hämtade Jeppe på hans jobb och när jag följde med Per ner till bryggan efter hans träning.

Filmen vi såg var "Men of Honor" och den såg jag ändå inte speciellt mycket av. Visste inte att det handlade om dykare och militärer som skulle försöka dränka en färgad kille. Inte riktigt min grej... Såg ändå tillräckligt.

Sedan tittade vi på "Mördare okänd". Gillar den serien. Men sedan gillar jag ju det mesta som är brittiskt.

Övrigt:
Luft: 18 gr och regn
Vatten: vet inte men det var frånlandsvind, så det var nog kallt. Kanske 21 gr.
PW: nix och ingen träningsvärk efter SATS igår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0