Måndag 12 juli

Hockeyälskare! Ett tips! Lyssna på Mats Sundins sommarpratarprogram här -->.

Idag har det regnat. När gjorde det det senast? Kommer inte ihåg. Ändå är det otroligt varmt. Det är så härligt! Katterna ligger och flämtar. De vill bara ha blöt mat och inte alls den torra maten, så det är bara att ge dem lite av den söta vätskan.

Vi tog en sväng till Kista idag. Handlade lite grejs till lägenheten i K-d. Per bytte batteri på sin pulsklocka och jag handlade en klänning och en topp. Skulle egentligen handla en extra bikini eftersom två av de tre jag har är utslitna. Men jag hittade ingen.

Var in på bolaget också. Handlade lite Sangria och några mexikanska öl till middagen ikväll.

Middagen var helt suverän! Oj, vilken smakupplevelse! Anders kom förbi och hade med sig lite egenodlad chili som jag adderade till guacamolen och fajitas. Mycket gott!



Fortfarande mycket varmt! Såååå häääärligt!

Övrigt:
Luft: 31 gr
Vatten: 26 gr
PW: nada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0