Måndag 19 juli

Efter sedvanliga morgonrutiner vad gäller frukost och bad drog vi iväg till Barkarby för att inhandla lite presenter till Matilda. Det är tänkt att vi firar henne när Towe och Jeppe kommit hem, vilket de gör imorgon. Onsdag är alltså en bra dag om inte kidsen har planerat något annat.

Lunchen idag bestod av tonfisksallad vilket katterna tyckte var alldeles utmärkt. Ett herrans oväsen blev det när de kände doften av denna burkfisk.

Lyssnade färdigt på läsboken "Den som dödar draken" av Leif GW Persson. Sedan fick vi ett tokryck och började slipa på häng- och stuprännor. Men jag tröttnade rätt fort... Jag ska dock fortsätta imorgon! Jodå!

Börjar bli lite uttråkad nu. Har gått här hemma lite för många dagar och längtar in till stan. Firar vi Matilda på onsdag åker vi förstås in då.

Man kan förstås vara turist i sin egen stad! Det finns ju hur mycket som helst vi kan roa oss med, så vi får helt enkelt bestämma oss för vad vi ska göra. Siten www.alltomstockholm.se borde kunna hinta oss om roliga saker.

Nu är jag hungrig men klockan är bara 17:30... Snälla Per! Jag vill ha middag nu!!!

Övrigt:
Vatten: 24 gr
Luft: 25 gr
PW: not today

BTW! Twittrar för fullt och det är jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0