Måndag 5 juli

Läste inlägget från igår och jag måste medge att det var väldigt svamligt.

Nåväl, vad har dagens dag fört med sig?

Efter frukost och morgondoppet drog Per och jag i väg till Kista för att byta det trådlösa modemet som inte funkat på ett antal månader. Väl i Kista köpte vi en inflyttningspresent till Bittas och Johans paradvåning. Per köpte sig ett par sommarskor och sedan var vi färdiga! Jag handlade alltså ingenting! Wow!

På vägen hem handlade vi en torkställning som vi tänkte ha nere vid vattnet för handdukar och badkläder. Vi handlade även kattmat inför vår lilla resa till K-d. När jag köpte kattmaten satt affärsägarens lille son och käkade pizza där inne. När jag berättade det för Per blev han så sugen på pizza, så vi stannade till vid Bella Marie i K-ängens centrum och köpte med oss varsin pizza till lunch. Inte något jag egentligen är supersugen på - men vad gör man...

Efter pizzan var det dags för ett dopp i det blå. Somnade på flytbryggan och vaknade av att mitt ena ben slog mot bryggan. Varför då? Ja, säg det.

Runt 19-tiden var det dags för middag. Grillat kött med sallad och varsitt glas rött vin. Kvällen var helt fantastisk med sin värme och sin stillhet. Det är inte många kvällar man får uppleva i det här landet som är så här fantastiska.

Vi gick dock in efter en stund och såg en film som Per hade valt: "Eternal sunshine of the spotless mind". Och vad handlade den om? Vet inte.

Towe och Jeppe kom mitt i filmen och sade "hejdå". De drar iväg till Kroatien i morgon och blir borta i två veckor. Kommer att sakna mina kids! Take care!!!

Övrigt:
Luft: runt 26-27 grader
Vatten: 23 grader och helt makalöst härligt"
PW: nada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0