Måste sortera ut...

Uppladdningen inför nästa säsong börjar så sakteliga smyga igång med fystester och ispremiär på måndag i LLA kl 18:00 (info till Towe!). Hade varit kul att vara där och kika på laget men jag börjar jobba på måndag.

Eftersom jag känner att jag just nu har dålig koll på laget måste jag sortera ut vilka som är nya och vilka som inte är det.

Laget nu enligt FBK:s hemsida:

Målvakter:
35 Robin Rahm
41 Cristopher Nilstorp <Ny> fd Rögle

Backar:
8 Sanny Lindström
16 Kristofer Berglund <Ny> fd Luleå
24 Jonas Frögren <Nygammal> fd Toronto
25 Jonas Brodin <Ny> Egen
44 Jonas Junland <Ny> fd S:t Louis
53 Markus Karlsson <Ny> Egen
55 Martin Sevc <Nygammal> fd Dinamo Moskva
73 Anton Grundel <Ny> Egen

Forwards:
10 Pelle Prestberg <Nygammal> fd Leksand
11 Mattias Sjögren <Ny> fd Rögle
12 Marius Holtet
14 Henrik Björklund
18 Robin Sterner
20 Anders Bastiansen
22 Per Åslund
27 Emil Kåberg
30 Marcus Paulsson
31 Dick Axelsson
51 Rickard Wallin <Nygammal> fd Toronto
71 Christian Berglund <Nygammal> fd Rapperswil
79 Patrik Lund <Ny> fd Bofors
84 Dragan Umicevic
85 Mikael Johansson

Kommentarer
Postat av: Jonahmargrete

Great idea make it site. Thank you.

2011-08-29 @ 16:51:27
URL: http://jonahmargrete.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0