Oj, lite hockey...!

Jodå, mitt i sommaren är det dags för ett kort hockeyinlägg.

Läser i VF.se om Marcus Johanssons utvecklingsläger i Washington där han tydligen har satt positiva spår hos klubbens GM.

Denne GM som också tror att Mackan har stor chans att spela i NHL redan nästa säsong, vilket är högst ovanligt i den här klubbens historia. Det vore jätteroligt om han fick chansen direkt!

Funderar dock lite på varför han inte riktigt blommade ut i FBK. Jag tycker iallafall inte att han gjorde det.

Det syntes att han ville mycket när han väl var på isen men han uträttade inte mycket under dessa perioder. Kanske var han skadad? Jag minns ärligt talat inte hur det var. Men jag minns iallafall att han inte fick ut allt av sin kapacitet i klubben.

Bättre lycka i Washington Capitols, grabben!

Kommentarer
Postat av: Knuthanne

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:59:46
URL: http://knuthanne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0