Onsdag 14 juli

Dagarna går...

Den här har återigen varit en fantastisk semestersommardag, d v s man har tur i semesterlotteriet!

Dagen började dock mulen. Per och Anders irrade omkring för att förbereda sin resa. Egentligen var det mer Per som irrade omkring än Anders...

Med tanke på de senaste dagarnas värme kändes morgonen lite kylig. Det var bara 23 grader ute. Ehhh...

Nåväl, när grabbsen kommit iväg tog jag en PW på 50 min. Efterlängtad!

Hem och direkt i vattnet. Då hade det börjat klarna upp. Sedan har min dag bestått i värme, sol, bad och läsning. Jag har ätit lite också. Tyvärr även Sixten som fick tag på en fågel. Tveksamt dock om han verkligen åt på fågeln. Den låter när katterna kommer åt den men tyvärr kan inte jag komma åt den. Den ligger i syrénbusken som är rätt "buskig". Det är hemskt! Men jag vet inte vad jag ska göra.

Men visst är det märkligt! Jag kan göra precis vad jag vill! Inga barn, ingen man, ingen att ta hänsyn till. Jo, katterna förstås. Jag kan göra i princip vad jag vill! Så vad gör jag? Jo, som jag skrev här ovan, placerar min lekamen vid Mälarens strand utanför vårt hus. Jag har inga andra önskemål just nu! Det här är den ultimata platsen när det är sådant här fantastiskt underbart väder.

Men ändå - tips någon?

Övrigt:
Vatten: 25 gr
Luft: 28 gr
PW: 50 min (7,5 km tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0