Onsdag 28 juli

Gårdagen ja...

Startade upp med frukost och sedan en tur till Ängsjö. Gick 2,5 km på banan och gick sedan ända hem. En lite tur på 1,25 mil. Tog mig 1 timme och 20 minuter. Bra jobbat! Kände mig lite mör efteråt.

Efter dusch och lunch drog vi iväg till Bauhaus för att inhandla hängrännor till framsidan. Vi börjar där. Bråttom att inhandla eftersom Towe tar Volvon till Karlstad och hängrännor på 2,5 meter inte går in i Mercan - om man inte kör nercabbat förstås...

Hem och fixa med detta. Det mesta tar lite tid i det här huset...

Per blev inte nöjd, så vi drog till Bygg-Max. Inhandlade ytterligare material. Hem för mer fix men då var jag HUNGRIG och klockan var närmare 19.00.

Middag och tv sedan. Såg en skräckis, vilket jag inte gjort sedan 80-talet. Den hette "Book of blood". Inte speciellt skräckfylld men Per drömde mardröm om den i natt medan jag tyckte det var läskigt när jag vaknade av åskan och tänkte på filmen. Men lite fåniga är vi.

Övrigt:
Luft: 25 gr och växlande
Vatten: 20 gr och mycket alger
PW: 1,25 mil på 1, 20 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0