Tisdag 13 juli

Dagen startade upp med frukost i det gröna:


Sedan drog Per och Anders iväg för att förbereda sin fiskeresa upp till Jämtland. Själv lade jag mig nere vid vattnet och myste:


Efter ett tag fick jag spring i benen (det var trots allt en pw-dag...), så jag drog iväg till Coopan för att handla lite till middan och även lite blommor att förgylla vardagen med:


Sedan var det åter igen dags för "stranden". Termometern visade 33 grader... *puh* Katterna låg helt utslängda på det hyfsat svala golvet:


När boysen var tillbaks var det dags för middag. Började med förrätten, d v s rostat bröd med gräddstuvad (utan mjöl!) kantareller:


Till varmrätt blev det grillad entrecote, färskpotatis och jordgubbssallad:


Molnen tornade upp sig i väster men inget regn hos oss:


Vi lever ett ganska gott liv, eller hur, Sixten!


Övrigt
Vatten: 25 gr
Luft: 33 gr som varmast
PW: nada (det gäller att gå upp i tid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0