Tisdag 20 juli

Oj, jag glömde visst att blogga igår...

Vad hände? Vi drog iväg till Ängsjö och på mitt andra varv ser jag en huggorm ligga där mitt på vägen! Jaha, vad gör jag nu, tänkte jag. Ska jag gå upp i skogsriset eller nere  i diket? Jag velade fram och tillbaka och fick dessutom en broms efter mig. Var ju rätt svettig... Fram med iPoden och försökte filma den. Ormen alltså. Inte bromsen! Blev så där... Jäkla broms! Till slut slingrade den sig upp i skogsriset och jag kunde fortsätta min träning. Allt som allt tog det väl 2 minuter.

Sedan då? Fix med Matildas presenter och gratulationskort.

Towe och Jesper kom hem igår också. Eftersom de stannade hos Tobbe direkt för middag gick jag och Per upp till Sportbaren och inmundigade vår middag där.

Hem igen, pratade med kidsen, tog ett kvällsdopp, såg Morden i Midsomer.

Gjorde vi verkligen inget mer igår? Jo, det otroligt intressanta! ha ha Vi drog iväg till Fliesbergs och köpte underställ till mig. Sedan drog vi iväg till soperiet med en massa sopor och sedan till Coopan och handlade mat till skocken.

Ja, men nu tror jag att jag fått med allt. Måste ju dokumentera för framtiden! ha ha

Övrigt:
Luft: växlande molnighet och 25 gr
Vatten: 23 gr (hmmm... märkligt att det inte är varmare men bra för då kommer inga alger)
PW: 2 x 25 på 42 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0