Torsdag 1 juli

OK, dags för dagens blogginlägg.

Läste precis att Rickard Wallin har brutit näsan. Ehhh... brutit näsan?? Nåja, det ska väl inte hindra honom från att ta SM-guld i april 2011.

På tal om SM-guld, så var jag och resten av gänget inne på Globens innandöme och fick en guidad visning idag. Det var verkligen helt cooooolt! Här är DIF:s och Tre Kronors omklädningsrum:

Per in the foreground

Om LLA har guidade visningar är det helt klart ett måste att besöka arenan.

Nåväl, jag ska börja från börja. Efter att vi hade gått upp och käkat frukost tog jag och Per oss ett dopp i Mälaren. Vi tog tåget in kl 11:06 och var i stan en halvtimme senare.

Tunnelbana till Globen, köpte biljetter till Sky Views och visningen. Gick in på Globen City och shoppade lite. Klockan 12.30 var det dags för visningen av Globen och den var verkligen jättekul!

Madonnas autograf i en av logerna.

Fullständigt ocharmiga loger för världsstjärnorna.

Bästa av allt - spelargången ut till arenan!

Per och jag in foreground

Vi åkte även uppe på Globen. Det var en häftig känsla!

När vi var nere på marken igen tog vi tuben in till Medborgarplatsen och käkade lite lunch:

Tog Djurgårdsfärjan till Djurgården för en liten fika bl a...:
+

Drog sedan till Gamla Stan och vid 18-tiden var det dags för Gondolen:

Åkte hem sedan och badade. Tog lite vin och spelade kort efter att vi hade kört "Hur f...n visste du det?".

Såg på lite bilder från midsommar o s v. Sedan dags för natten. De andra gick väl och lade sig för en halvtimme sedan, så det är väl hög tid för mig också nu.

Övrig info som är totalt ointressant för resten:
vatten: 21 gr
luft: 23 gr
dv: 66,3
pw: en jäkla massa vandring runt stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0