Torsdag 29 juli

Jösses vad dagarna rullar iväg! Torsdag kväll redan och i morgon är det sista dagen på semestern bortsett från lördag och söndag. Hade inte haft något emot att vara ledig ytterligare en månad men så här är det.

Idag då? Eftersom regnet har strilat ner i stort sett från morgon till kväll har jag försökt att fokusera lite på projektledarutbildningen men DET GÅR SÅ TRÖÖÖÖGT! Är inte alls upplagd för tankearbete. Men samtidigt vill jag ju få det här avklarat.

Har inte gjort något speciellt alls idag. Har jag ens varit utanför ytterdörren? Jo, faktiskt. Var och hämtade Jeppe på hans jobb. Handlade lite i samband med det.

I övrigt då? Jo, jag var ju ute och tittade på Pers resultat, d v s hängrännan ovanför ytterdörren. Är så fin, så fin! En ny kritvit hängränna. Ser nu att vi behöver måla under men det får vi vänta med tills det blir lite torrare...

När jag nu tittar ut genom fönstret ser det faktiskt ut som det har slutat regna. Är det sant??! Jo, det är faktiskt det. Och kan jag inte skönja lite blå himmel också?! Jösses! Sommaren kanske inte är slut ändå! Borde inte vara det. Vi har faktiskt augusti kvar! En sommar från 2 - 24 juli kan omöjligt vara en sommar! Hallå alla vädergudar! Det accepterar vi bara inte!

Kom på en sak till som jag gjort idag - mellan alla tråkiga dokument jag måste läsa för PL-utbildningen. Towes pre-present! Jodå, har fixat en grej som jag hoppas hon uppskattar men jag kan ju inte skriva det här. Kanske kanske läser hon min blogg... Återkommer om detta!

Övrigt:
Luft: 19 gr och regn
Vatten: ingen aning men frånlandsvind har det varit, så det är säkert nere i 10 grader *skämt!*
PW: vildag och en aning stel efter jättePW igår. Kommer dock igen i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0