Bremberg till HV71...

Vad ska man tycka om det? Varför värvar HV en sådan spelare? Har de det utrymmet? Och då menar jag inte ekonomiskt. Kommer de andra spelarna att acceptera att Linkan tar den plats han verkar vilja ha?

Ja, säg det. Jag tycker det verkar ganska märkligt - och desperat - av HV att värva honom. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det annat än att det känns jättekonstigt.

Jag hade nog trott att han skulle gått till någon av de sämre klubbarna men det är klart att han väljer HV framför t ex Modo, SSK eller AIK. Större chans att ta guld. Är det den enda anledningen? Antagligen.

(PS. Det som är så bra med egen blogg är att man kan svara på sina egna frågor! ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0