FBK glömmer bort sina supportrar

Utifrån det förra inlägget är det verkligen märkligt att FBK inte har bättre koll på sin supporterhantering. Börjar man bli lite bekväm i Färjestadsleden? Man kan ju undra...

Vad bygger jag det här på då? Jo, som medlem i Färjestad under ett antal år förväntar jag mig att det som står på medlemsbeviset verkligen stämmer. Mitt medlemsskap gick ut i februari i år och det står klart och tydligt följande där:

"Vi kommer att kontakta dig om förlängning av medlemsskapet innan det går ut."

Har de gjort det? Jo, tjena! Still waiting!

Jag har även vid flera tillfällen tidigare varit i kontakt med kundtjänst/informationsavd där om olika saker men aldrig fått ett svarsmail eller en bekräftelse av något slag.

Nej, Färjestad! Det är nog hög tid att ni tar hand om era supportrar!

Ett förslag: anlita mig, så fixar jag det åt er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0