5:e holmgången...

OK! Mitt inlägg försvann... Funkade inte med bakåtknappen heller. 

Vad skrev jag nu då?

Jo, att jag var väldigt arg på Ari Vallin som crosscheckade Jimmie Ericson i egen zon. Påstår sedan i media att JE dök. Ja, det vet ju inte jag. Men på tv-bilderna ser det ut som en solklar crosschecking.

Spelarna måste hålla sig kalla i sådana här situationer! Men det har förstås tränarduon tillsammans med Jörgen snackat med spelarna om.

Blir inte samma sak att skriva om ett inlägg när man har skrivit av sig... Hälften försvinner ju i skallen.

Nåväl, i eftermiddag drar jag i väg till Karlstad. Hade det varit hemmamatch hade det varit givet att gå till LLA. Istället får det bli Pitchers (sportbar) tillsammans med två sötnosar, Towe och Mathilda.

På söndag blir det iallafall hemmamatch. Hur gör jag då? Matchen börjar kl 16:00. Om allt går som det ska, d v s ingen sudden, är jag TIDIGAST hemma runt kl 22:00. Är väl rätt OK. Får höra med sötnosarna här ovan. Tror att båda ska åka med mig hem.

Hur går det i kväll då? Ja, i onsdags tippade jag förlust och vinst i kväll. Får hålla fast vid det tipset för det verkade ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0