Nada!

Det gick inte vägen den här kvällen. Skellefteå var helt enkelt för bra. Synd dock att Färjestad inte lyckades spräcka nollan för det hade varit häftigt där vi satt på Pitchers i Karlstad och få jubla tillsammans med hela restaurangen. Men icke!

Undrar om semifinalen rök i onsdags? Nåväl, matchen imorgon ser vi inte i LLA som vi hade planerat att göra om Färjestad hade vunnit ikväll. Nu åker vi hem istället och ser matchen framför tv:n. Har verkligen ingen lust att eventuellt få se Skellefteå gå vidare på plats. Nej, då vill jag hellre gå undan än sitta på plats och bli frustrerad. Den som har sett hockey med mig vet att jag avskyr - AVSKYR! - att se motståndarna göra mål.

Nej, nu ska Towe och jag sova för att ladda upp inför morgondagens tjejträff.

Kommentarer
Postat av: P

Om Linköping slår ut Frölunda kommer Djurgården att möta Linköping, annars kommer Djurgården att möta vinnaren mellan Skellefteå och Färjestad.



Ojojoj tänk om FBK vänder detta och Linköping faller.

2010-03-27 @ 21:34:13
Postat av: Jacktiril

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:43:56
URL: http://jacktiril.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0