Nedsläpp!

Äntligen dags! Efter sent möte på jobbet, hemfärd, middag, sitter jag äntligen framför datorn och tv:n för att se första kvarten.

Nu börjar det verkligen kännas! Om FBK inte går vidare tror jag inte jag har lust att se mer slutspelshockey. Men det får ge sig! Klart grabbarna fixar det här!

Hur går det i kväll?

FBK - SAIK 2-1
BIF - DIF 3-2
TIK - HV 3-5
VF - LHC 4-3

HV vinner borta, annars idel hemmasegrar.

Hoppas FBK-spelarna inte drabbas av nervsläpp utan kan gå ut och njuta av atmosfären. Skulle inte förvåna mig om JJ har stått i omklädningsrummet och pratat om vad det innebär att gå in i ett slutspel när man spelar i en klubb som Färjestad. Det är verkligen inte samma sak som att spela för Timrå, Skellefteå eller Södertälje.

Dags för nedsläpp!!


Jo, en otroligt viktig sak till! Vi har äntligen fått VATTEN och AVLOPP i köket!! Dags för nerflyttning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0