Long time...

Nu var det ett tag sedan jag skrev men säsongen är ju över! Eller är den det? Silly season pågår för fullt och snart är det VM. NHL-slutspelet pågår ju också men det känns inte speciellt lockande.

Thomas Rundqvist värvar så det står härliga till. Gläder mig enormt åt att Martin Sevc är tillbaka! En riktig klassback. Truppen börjar verkligen forma sig inför nästa säsong. Ser fram emot den! Det enda som saknas nu är Rickard Wallins och Dominic Granaks underskrifter på ett kontrakt. Hur går det där?

Läser på FBK:s hemsida att de lockar med en matchtröja om man köper ett säsongskort innan den 31 maj. Bodde jag i Karlstad hade jag förstås redan köpt mig ett. Visserligen har vi en lägenhet där för övernattning men att åka fram och tillbaka en eller två gånger i veckan blir lite väl tufft.

Ja, nu börjar suget komma tillbaka! Men först ska vi avverka en låååång och härlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0