Första femman för Salak

Usch och fy!

Trodde en hockeymatch bestod av 60 minuters spel. Minst! Men det har tydligen ingen talat om för färjestadsspelarna.

OK 1 poäng men nog borde man ha fixat en 3-poängare utan vidare. Dåligt!

Första gången Salak släpper in 5 mål i elitserien. Första matchen Färjestad överhuvudtaget släpper in 5 mål den här säsongen. Hur kommer det sig? Övermod? Ungdomlig oerfarenhet? Inte vet jag. Men surt är det.

Tittade en hel del på derbyt i Globen. Mäktigt tifo - men "Super Djurgården"?! Ja ja... jag ska inte ha fördomar. Lovar!

AIK vinner igen. Snacka om att de är inne i ett vinnande stim! På ett sätt riktigt roligt. På ett annat sätt ganska sorgligt. Tänker ur ett DIF-perspektiv. Vad har hänt?

Undrar om jag hade ett enda rätt på mitt tips. Antagligen inte. Jo, kanske Linköping mot HV71. Men det är också otroligt ointressant.

Nej, dags att se fram mot lördagens kamp. Upp till björnriket. Hoppas grabbsen kommer att tagga till betydligt mer än ikväll. Men det kan knappast vara något problem. Serie1:an har vi vunnit mot tidigare den här säsongen - men då hemma. Visserligen hemma bra men borta bäst. Vi får väl se hur det går. Tufft lär det bli för båda lagen lär vara hur taggade som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0