Seg omstart...

Har varit en seg omstart för mig vad gäller bloggandet. Men nu är det hög tid för ett inlägg inför kvällens bortamatch mot Djurgården.

Fortfarande en och annan skada (Rickard Wallin, Dick Axelsson och Jonas Brodin). Dock kommer Micke Johansson, Pelle Prestberg och Jonas Frögren tillbaka.

Towe åker dit med kompisar. Men det blir inget Hovet för mig och Per. Jag hade gärna åkt dit men efter vår Göteborgsutflykt är jag ganska slut...

Inte för att vi gjorde något speciellt annat än 4-timmars tågresa, shoppade en del, käkade gott och gick sedan på fotbollen. Hemma på hotellet igen vid 23-tiden tror jag klockan var. Ytterligaren en 4-timmars tågtripp. Sov lite på tåget men det vägde inte upp det lilla jag sov i natt. Så nu är jag lite trött. Börjar väl bli gammal och sliten...

Men gissa om jag kommer att heja i soffan här hemma! Blir väl ett och annat gnabb kan jag tänka mig. Någon av oss kommer att vara gladare än den andre senare ikväll och denna "någon" är förstås - JAG!

Förhoppningsvis bringar denna låt tur med sig. Eftersom det enligt uppgift är den här låten Färjestad laddar upp i det sista inför inträdet på isen borde det ju vara så:
Bra smak! Gillar Mando Diao!

Kommentarer
Postat av: Linda

bra lag = bra musiksmak. Klingar inte alls illa i mina öron att grabbarna taggar till med detta.

2010-11-18 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0