Trevligt med straffar!

Inte ofta man får se FBK slå straffar men ikväll blev det av. Härlig straff av Berglund som ser ut att ha betydligt mer självförtroende nu än tidigare. Men i övrigt var det en väldigt sömnig tillställning. Märks att det är november och att hockeyn drillar på i ljummen lunk.

Oavgjort efter full tid i LLA. Oavgjort efter full tid på Hovet. Modo och Timrå vill inte kännas vid oavgjort. De har avgjort betydligt tidigare än efter 60 minuter. Synd att jag inte insåg det tidigare, d v s att vare sig FBK eller HV var intresserade av att vinna vid full tid. Förlorade 10 spänn flyger sin kos... Jag tippar verkligen uselt!!

Ekman fick sitt straff. Inte my kind of guy om jag säger så... Skönt att slippa honom i 5 omgångar. Hade gärna sluppit honom i fler men kanske av annan grund än det som låg till grund för de här 5 omgångarna och 80 000 kr. Mycket "grund" här...

Nåväl, undrar om vinleverantören kommer efter att jag gått och lagt mig. Som sagt, jag är ju ensam här ikväll... Gissa om jag kommer att klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0