Blogga mitt i natten?!

Jodå, här bloggas det! Trots att klockan faktiskt är 00:46.

Towe och jag hade tänkt sitta uppe och titta på New York Rangers-Toronto med våra favvo-målisar: Henke Lundqvist och Gurra Gustavsson. Men så visade det sig att vi inte har Viasat Hockey. Vi är vana vid att ha alla kanaler. Men vi bestämde oss faktiskt i höstas att vi inte behöver Viasat. ÖVERHUVUDTAGET. Den enda anledningen till att vi hade Viasat var Formel 1. Det ser vi numera på Viasat on Demand...

Alltså - ingen NHL-hockey!

Jaha... vad blogga om då då? Jo, en sak! Det är märkligt hur det är med den där klubbkänslan hos vissa spelare. Förra säsongen fick ju FBK in en hel del spelare från olika klubbar, bl a Dick (OK, han kom säsongen innan!), Dragan, Sanny, Paulsson (jo, han också...).

Den ende av de som har kommit in de senaste säsongerna (förutom hemvändarna!) som känns som en genuin färjestadare så här långt, är faktiskt Sanny Lindström.

Jag är fascinerad över att jag match efter match tänker att "det här är en genuin färjestadare". Ändå har inte den här killen spelat för klubben längre än 1,5 säsong - ja, inte ens det. Men det säger en hel del om vad han utstrålar.

Heja, Sanny! Du är verkligen en RIKTIG FAMILJEMEDLEM I KLANEN FÄRJESTAD!!

OK, jag vet att jag gick till överdrift där men det var rätt kul, faktiskt. he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0