Füssball-resan i november

Towe har ju köpt fotbollsbiljetter till mig i födelsedagspresent, så jag äntligen ska få se en landskamp. Har ju inte ens sett en allsvensk fotbollsmatch...

Men landskampen är i Göteborg - en onsdag!

Så, vad gäller?
- ta ledigt CHECK
- boka tågbiljetter CHECK
- boka hotellrum CHECK
- boka bord på bra restaurang CHECK
- fnysa åt Scandinavium när vi passerar (nej, det är barnsligt)

17 november är det som gäller!

När vi kommer hem på torsdagen är det dags att ge sig av till Hovet. Där kommer nämligen Djurgården att ta sig an Färjestad. Vi får väl se om jag får med mig Per. Om han anser att oddsen för förlust är för stor vill han inte gå...

Så, hur stora är oddsen för förlust för DIF? Vi får väl se. Det är ett tag kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0