Ja... så är det!

Ska strax gå och lägga mig efter att ha sett Inglourious basterds på C+. Knäpp film!

Smaskig middag ikväll. Det var min tur. Bjöd på paella med en massa skaldjur i. Desserten fick bli en halloweeninspirerad tårta - citron och lakrits. Gick hem hos alla, t o m mig. Trodde det skulle vara alldeles för söt men det funkade med citrongrädde till.

Hockeymässigt har det inte varit lika lyckat. Usel inställning hos spelarna. Misstänkte det. De försökte ändå stundtals men SSK var betydligt hetare och ville mer.

Vad gäller de andra matcherna blev det ju faktiskt oavgjort mellan SAIK-LHF. Det tippade jag ju också - och vann 42 kr!

Frölunda skärpte till sig och vann hemma mot MODO. Ganska skönt, så man slipper läsa i tidningarna om deras "värdelösa klubb". Betydligt roligare att läsa om något positivt.

Nej, nu tänkte jag gå upp och hålla min man lite sällskap. Han har redan börjat krama kudden... Dags även för mig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0